.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضورمیدانی فرماندارویژه و مدیران دستگاههای اجرای بابل ؛
کاروان « با مردم » به روستای درزی کلا آخوندی پایین بخش گتاب رسید
شمال نیوز : در این طرح که به ابتکار و حضور میدانی دکترقاسم عزیززاده گرجی و همه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بابل با زمانبندی مشخص صورت می پذیرد مشکلات و مسائل روستاها در حضور شوراها و مردم در مسجد هر روستا احصا و با تعیین بازه زمانی رفع و پیگیری می شود ....

شمال نیوز: در ادامه طرح « با مردم » ، از ابتکارات فرماندار بابل که از ماه مبارک رمضان و با حضور مدیران ادارات، نهادها و دستگاههای اجرایی شهرستان در مساجد شهر و روستاهای بابل آغاز شده بود؛ دکتر قاسم عزیززاده گرجی،فرماندار ویژه این شهرستان به همراه مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط ، پس از پایان مرحله اول این طرح و احصای مشکلات مطروحه در همان مساجد حاضر شده و به بررسی و رفع مشکلات  می پردازند.

 

به گزارش شمال نیوز، فرماندار بابل روز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ در همین راستا در مسجد ولیعصر درزیکلا آخوندی پایین به اتفاق امام جمعه و بخشدار گتاب،مدیر آب و فاضلاب،مدیر مخابرات،رئیس بنیاد مسکن،رئیس میراث فرهنگی و گردشگری،معاون راهداری و نماینده کمیته امداد حاضر شده و پاسخگوی مشکلات شورای روستا و اهالی محل بود.

 

 

فرماندار بابل در این جلسه  با اشاره به اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری «مردم معیارهستند»  و خدمت مسئولان توسط مردم مورد سنجش قرار می گیرد گفت: دولت آیت الله رئیسی برخاسته از اراده جدی مردم می باشد و حضور میدانی ایشان و اعضای هیئت دولت در مناطق مختلف کشور چراغ راه ما مسئولان در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است.

 

عزیززاده گرجی افزود :طرحی که با نام« با مردم» از ماه مبارک رمضان در مساجد شهرستان بابل آغاز شده است؛بخشی از مشکلات مردم را شناسایی نموده و قسمتی از آن در مساجد رفع شده و برخی از مشکلات احصا گردیده و در دست اقدام است.

 

 

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل از مردم روستای درزیکلا آخوندی پایین به عنوان مردمانی با صفا و زحمتکش یاد کرد که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته و در دوران دفاع مقدس نیز این نقش را به خوبی ایفا نمودند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر این مطلب که «مسئولین هیچ نیتی جز خدمت به مردم ندارند» ابراز داشت: سعی و تلاش همگان و مسئولین در راستای رفع مشکلات مردم عزیز است که با همدلی و همراهی مردم با مسئولین به زودی شاهد برطرف شدن مشکلات موجود خواهیم بود.

 

 

دکترعزیززاده گرجی به مسئولین حاضر دراین نشست تاکید کرد: برای رفع مشکلات مطرح شده ، اعلام بازه زمانی معین ، بسیار مهم است زیرا قرار بر این است که پیگیری نتایج این جلسات را در زمان مشخص و آینده ای نزدیک به مردم شریف شهرستان اطلاع دهیم.

 

لازم به ذکر است روستای درزیکلا آخوندی پایین جزو پنج روستای بزرگ بخش گتاب می باشد که دارای ۲۶۰۰ نفر جمعیت و ۹۰۰ خانوار است و به اذعان بخشدار گتاب این روستا قطب صنایع دستی روستایی استان مازندران می باشد.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.461 seconds.